טופס נתונים לעיצוב גרפי לפני הדפסה
מחירון דפוס - פליירים/תלי דלת
פליירים / הדפסת פליירים
הדפסת פליירים היא שיטת פרסום שעובדת! פרסום באמצעות פליירים מודפסים מתאים לכל עסק, קטן כגדול, והעלות של הדפסת פליירים היא כה נמוכה שכל עסק שלא מדפיס פליירים פשוט מפסיד! אצלנו תקבלו הדפסת פליירים במחירים הנמוכים בענף, מבלי להתפשר על איכות ההדפסה וחומרי הגלם. הפליירים שלנו מודפסים בצבע מלא משני הצדדים על גבי נייר כרומו מלוטש ואיכותי ביותר, וזאת על מנת להבטיח שהגרפיקה והתמונות הצבעוניות יצאו באופן מושלם בתהליך ההדפסה. פליירים שיודפסו ויעוצבו באופן מקצועי שתופס את העין ומסקרן את הלקוח, יוכיחו עצמם ויגרמו ללקוחות פוטנציאליים לפנות אליכם. אנו מציעים סוגים שונים של הדפסת פליירים, הפליירים הנפוצים ביותר הם פליירים בגודל 14/20 או 10/27 ס"מ, אך ניתן להזמין הדפסת פליירים מכל סוג וגודל, וגם פליירים מתקפלים המכונים ברושורים, פליירים עם חור לתלייה על ידית הדלת (המכונים "תלי-דלת"), פליירים עם קיפול לשונית שיבלוט החוצה מחוץ לתיבות הדואר ועוד.. אנו נשמח לתת ייעוץ והמלצות לכל השיטות שיהפכו את הפליירים לבולטים ומעניינים יותר, שימלאו את מלוא הפוטנציאל ויביאו אליכם לקוחות חדשים ועלייה במכירות. אנו מציעים גם שירותי עיצוב גרפי מקצועי עבור פליירים, שיבוצעו ע"י צוות הגרפיקאים המוכשרים שלנו. אל תתפשרו ובחרו רק בעיצוב גרפי מקצועי! לנו, הכלים ליצור עיצוב גרפי לפליירים שיהיה לא רק נעים ואסטטי אלא גם שיווקי, בולט, כזה שמשדר את המסר בצורה ברורה ויוצר תדמית של עסק אמין ומקצועי. באמצעות עיצוב גרפי נכון תצליחו להגיע את קהל היעד הספציפי, וליצור תדמית שיווקית איכותית שתהיה מנוף להשגת יעדים.
שילוב של כל תחומי השירותים {עיצוב,הדפסה וחלוקת פליירים } אותם אנו מציעים ללקוחותינו מהווה את היתרון המעשי של "דור טו דור" על פני המתחרים.
—————————————————————————————————————————————————
הדפסת פליירים – מחירון לדוגמא
הדפסת פליירים צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 135 גרם איכותי:
תיאור המוצר | מידה בס"מ | 1,000 יח | 2,000 יח | 5,000 יח | 10,000 יח | 15,000 יח | 20,000 יח |
פליירים A6 | 14X10 | 229 | 249 | 259 | 369 | 600 | 700 |
פליירים שליש A4 | 9X20 | 259 | 339 | 349 | 600 | 700 | 900 |
פליירים A5 | 14X20 | 259 | 359 | 369 | 700 | 960 | 1200 |
פליירים חצי A4 לאורך | 10X28 | 259 | 359 | 369 | 700 | 950 | 1200 |
פליירים A4 | 20X28 | 500 | 600 | 700 | 1200 | 1700 | 2200 |
המחירים אינם כוללים מע"מ. עיצוב גרפי ומשלוח כרוכים בתוספת תשלום.
הדפסת פליירים צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 170 גרם איכותי:
תיאור המוצר | מידה בס"מ | 1,000 יח | 2,000 יח | 5,000 יח | 10,000 יח | 15,000 יח | 20,000 יח |
פליירים A6 | 14X10 | 279 | 289 | 330 | 450 | 700 | 900 |
פליירים שליש A4 | 9X20 | 325 | 350 | 399 | 750 | 799 | 1200 |
פליירים A5 במבצע | 14X20 | 350 | 400 | 450 | 900 | 1200 | 1500 |
פליירים חצי A4 לאורך | 10X27 | 350 | 400 | 450 | 900 | 1200 | 1500 |
פליירים A4 | 20X27 | 700 | 750 | 850 | 1400 | 2000 | 2700 |
המחירים אינם כוללים מע"מ. עיצוב גרפי ומשלוח כרוכים בתוספת תשלום.
פליירים תלי דלת (עם חור לתליית הפלייר על ידית הדלת) בהדפסה צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 170 גרם איכותי:
פליירים המכונים תלי-דלת הם פליירים מוארכים, לרוב במידה של 10/27 ס"מ, אשר לאחר ההדפסה עוברים תהליך נוסף של חיתוך מיוחד בשטאנץ היוצר חור בקוטר של כ-6 ס"מ בחלק העליון של הפלייר, ומאפשר את תלייתו על ידית הדלת. העלות של הדפסת פליירים תלי דלת הינה גבוהה במעט מעלות הדפסת פליירים רגילים, וזאת בשל התהליך הנוסף שעליהם לעבור. בנוסף, החלוקה על גבי ידיות הדלתות הינה מורכבת יותר מחלוקה רגילה לתיבות הדואר, שכן יש צורך לעלות ולהגיע לכל דלת במקום לפזר את כל הפליירים במרוכז אל תוך תיבות הדואר של הבניין. ואמנם, לעיתים קרובות הפצה של פליירים תלי-דלת הינה יעילה יותר מהפצה של פליירים רגילים. וזאת בשל העובדה הפשוטה כי כל מי שיקבל פלייר על ידית הדלת שלו יהיה חייב לקחת את הפלייר לידיו, וברוב המקרים יכניס אותו לביתו ויעיין בפרסום. בחלוקה לתיבות דואר לעיתים קורה מצב של ריבוי פליירים בתיבה אחת, וכך אתם בעצם נמצאים בתחרות על תשומת לבו של הלקוח, ואם הפרסום לא יראה מעניין מספיק בשניה אחת של רפרוף, הפלייר שלכם יגיע יחד עם שאר הפליירים אל פח האשפה שנמצא בסמוך לתיבות הדואר, ומיועד בדיוק למטרה זו. במקרה של הדפסת פליירים שנתלים על הדלת אין לכם תחרות. קרוב לודאי שהפלייר שלכם יהיה היחיד שיתקבל אצל אותו לקוח באופן זה, וגם אין לו פח אשפה קרוב שקורא להשלכת הפליירים לפח, לכן ברוב המקרים פליירים שיתלו על ידיות הדלתות יזכו להכנס אל תוך ביתו של הלקוח הפוטנציאלי, ובכך יעלו הסיכויים שזה יעיין בתוכן השיווקי שהנכם מציעים ויפנה אליכם בעקבות הפרסום.
הדפסת תלי דלת צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 135 גרם איכותי :
תיאור המוצר | מידה בס"מ | 5,000 יח | 10,000 יח |
תלי דלת | 10X28 | 800 | 1400 |
תלי דלת | 14X40 | 1250 | 2500 |
המחירים אינם כוללים מע"מ. עיצוב גרפי ומשלוח כרוכים בתוספת תשלום.
איך לגרום לפליירים שלכם להצליח:
פליירים, הם הם דפי פרסומת מודפסים המחולקים לקהל הרחב במטרה לקדם מכירות ולצבור לקוחות חדשים. מה הגורמים להצלחת הפרסום בפליירים וכיצד נגרום ללקוח להתעניין בפרסום שלנו ולא להשליך את הפליירים לפח? למרות מה שנהוג לחשוב, לא עובי הנייר ולא מחיר ההדפסה יהיו אלו שיקבעו אם הפליירים יהיו משתלמים ויעילים פחות או יותר. פליירים מוצלחים נובעים מתכנון נכון של מסע הפרסום בשלושה תחומים: עיצוב גרפי, תוכן הטקסט ואזור החלוקה של הפליירים. חשוב מאוד להקדיש מחשבה בכל אחד משלושת השלבים האלו, ולא להמעיט בערכם. עיצוב גרפי של פליירים קודם כל חייב להראות מקצועי, ושנית חייב להיות מקורי ומעניין, כזה שיסקרן את הלקוח להביט בכיתוב, ולא שיראה כמו עוד פלייר משעמם ובנאלי. עיצוב מעניין ומקורי נובע מאלמנטים רבים, ביניהם גודל וצורת הפלייר, תמונה מסקרנת, שימוש בצבעים ורקעים שיתפסו את העין, הדגשה של הכותרת וחלוקת הטקסט באופן נוח לקריאה. חשוב שהפלייר לא יראה עמוס אלא נקי וקל להבנה. לאחר שסיקרנו את הלקוח הפוטנציאלי עם עיצוב מקורי הוא ניגש לקרוא את הכיתוב. כאן מגיע שלב התוכן שהוא יהיה בעצם זה שיקבע אם הלקוח ישתכנע ויצור עמכם קשר. התוכן חייב לפנות באופן שיעניין את הלקוח, למשל כותרת המהווה פנייה אישית בצורה של שאלה לרוב תגרום ללקוח לייחס את נושא הפלייר לחייו האישיים ולהתעניין לקרוא את שאר הכיתוב. המשך הטקסט השיווקי חייב להכתב באופן מחושב. מצד אחד על הכיתוב להיות מנוסח באופן מקצועי ולא חובבני, ומצד שני לא להיות בשפה גבוהה מדיי שכן לרוב פליירים מחולקים לקהל הרחב וכבעלי עסקים הנכם מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות, מכל שכבות האוכלוסיה, ולכן על תוכן הפליירים להיות ברור ומובן לכל אחד שיקרא אותו. אם קהל היעד אליו מיועד הפרסום מוגדר וברור, למשל בני נוער, הקפידו שניסוח הכותרת והטקסט ידברו אליהם בגובה העיניים. אל תעמיסו בכמות הטקסטים שתדפיסו על גבי הפליירים. פלייר שנראה עמוס בטקסט מעייף את הקורא עוד לפני שהתחיל לקרוא, ולרוב הוא לא יקרא את כל הטקסט, מעניין וחשוב ככל שיהיה. לא צריך לפרט את כל המידע שיש לכם לגבי השירות או המוצר שהנכם מציעים. חשבו על מספר נקודות החשובות ביותר, אלו שבאמת מייחדות את העסק שלכם ומבליטות אותו מעל המתחרים. תגרמו ללקוח להתעניין וליצור עמכם קשר לשאלות נוספות. חלקו את הטקסט לפסקאות קצרות שיהיו ברורות ונוחות לקריאה, הכניסו כותרות לפני הפסקאות שהלקוח יוכל להתמצא בקלות בתוכן ולהבין במה מדובר. השלב האחרון של כל מסע פרסום בפליירים הוא החשוב ביותר – אזור החלוקה של הפליריים. שלב זה הוא חשוב ביותר כי לא משנה כמה שהעיצוב והתוכן של הפליירים יהיו מוצלחים, אם לא תחלקו אותם באזור הנכון שרלוונטי לגבי קהל היעד של העסק, לא תראו תוצאות. לרוב כדאי לחלק את הפליירים באזור המגורים הקרוב לבית העסק, אך כמובן שהדבר תלוי בקהל היעד. למשל, פליירים הפונים לבעלי עסקים עדיף לחלק במשרדים ובאזורי תעשיה ולא בשכונות מגורים. חשבו מראש מיהו קהל היעד שלכם והיכן תוכלו למצוא אותו, על מנת להפיק את מלוא הפוטנציאל מהדפסת פליירים פרסומיים.
חדש! ניתן לשלם באמצעות פייפל